Elnökség

Sopov István, elnök (Adaptive Media)
Dunai András (Centrál Média)
Kardos Gábor (Magyar Jeti)
Lunczner Ádám (Mindshare)
Nagy Tamás (PHD Hungary)
Novák Péter (Dentsu Aegis)
Sólyom Balázs (UPC Magyarország)
Szutor Ferenc (Adverticum)
Tókos Lóránt (NWM Group)
Ziegler Gábor (CEMP SH)

Picture of István Sopov

Sopov István, elnök

István a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetemen szerzett műszaki menedzseri diplomát Információmenedzsment szakirányon. Egyetemi tanulmányai mellett 2004-ig a PORT.hu főszerkesztője volt, ezt követően marketing igazgatói majd kereskedelmi igazgatói pozícióban elsősorban a PORT.hu hirdetési felületeinek értékesítésért felelt 2006 végéig. 2007 elején alapította meg az Adaptive Media Sales House-t, amit ügyvezető igazgatóként vezet. A cég a legnagyobb független digitális hirdetésértékesítéssel foglalkozó sales house a magyar piacon. Húsz fős csapattal szolgálják ki a hirdetői igényeket, a hazai prémium oldalak mellett nemzetközi kiadványok értékesítésével is foglalkoznak. Több, mint öt éve foglalkozik programmatic értékesítéssel is.

Dunai András

András 1997-ben diplomázott pénzügy mesterszakon a Corvinus Egyetemen, majd pénzügyi területen dolgozott a Malévnál, Telekomnál 2007-ig. 2008-ban lett a Sanoma (jelenleg Centrál Médiacsoport) pénzügyi igazgatója, majd 2012 óta ugyanitt a Digitális üzletág vezetője. Nevéhez kötődik a vezető oldalak (Startlap,Házipatika.com, Nők Lapja Café, 24.hu) megújítása, fejlesztése, mobil felületeinek bevezetése. Feladatai közé tartozik cég teljes digitális stratégiájának kialakítása. 2013 óta a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének elnöke.

Kardos Gábor

Kardos Gábor az ELTE Radnóti gimnáziumában és a pennsylvaniai Haverford Schoolban végezte középiskolai tanulmányait, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen Vezetés és szervezés szakon szerzett diplomát. 2003-ban ösztöndíjjal az Universiteit Maastricht hallgatója volt Strategic Management szakon.
Pályafutását diákként a Magyar Televíziónál kezdte társ-műsorvezetőként, majd 2 évig sajtófigyelőként dolgozott. 2000-től foglalkozik az online médiával hivatásszerűen: az Index.hu-nál eleinte projektmenedzseri, 2001 végétől lapigazgatói feladatokat látott el, több válsághullámon és tulajdonosváltáson keresztül.
2007-től már ügyvezetőként irányította az operatív munkát az Index, a kapcsolódó kiadványok és a közösségi szolgáltatások (Inda, Blog.hu) területén. Ezzel párhuzamosan 2006-tól a CEMP Zrt. Üzletfejlesztési igazgatója lett, valamint 2007-től az ETARGET SE igazgatósági tagja, 2010 januárjától elnöke. A magyar IAB megalakulásától 2 éven át a Médiaszekció vezetője volt.
2012-2013 között a Ringier digitális üzletágának igazgatója. 2013 óta a 444.hu-t kiadó Magyar Jeti Zrt vezérigazgatója.

Lunczner Ádám

Ádám a Mindshare vezető médiaigazgatója 2017 óta, amely magában foglalja a digitális és hagyományos médiumokkal való kapcsolattartást. 2008 óta dolgozik a digitális kommunikáció területén. Első feladatai között weboldalak fejlesztése, social média felületek kezelése volt, majd 2011-től 3 évig a listing terület piacvezető cégeinél dolgozott különféle feladatokon (allegroup, Schibsted). Itt elsősorban a teljes marketing stratégia kialakítása, digitális és offline marketing tervezés, kampányok irányítása volt a dolga, ahogy ezt folytatta független tanácsadóként is, míg 2015 év elején nem csatlakozott mostani munkahelyéhez, a Mindshare-hez, mint Digitális Igazgató.

Nagy Tamás

Nagy Tamás 2014. óta tölti be a PHD Hungary médiaügynökség ügyvezető igazgatói pozícióját. A szakember 2002-ben csatlakozott az OMNICOM csoporthoz, ahol hat évig kutatás-fejlesztési területen dolgozott, majd Pepsi médiatervezési, a későbbiekben pedig a Vodafone média- és stratégiai tervezési feladatait látta el az OMD-ben.
Ezt követően két éven keresztül Millward Brown Hungary Target Group Index (TGI) divíziójának munkatársa, majd üzleti vezetője. A piackutatási oldalon tett kitérő után, visszatérve az OMNICOM Media Group-hoz, kutatási igazgatóként az ügynökségcsoport teljes kutatási tevékenységért felelt 2011 és 2014 között.
Tanulmányai során a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi karán közgazdász, a University of Lincoln egyetemen Business Administration, az ELTE-n pedig szociológia szakon szerzett diplomát.
Picture of Péter Novák

Novák Péter

Péter 21 éve foglalkozik digitális marketinggel és médiával. 2017. júniusától a Dentsu Aegis Network Hungary ügynökségi csoport ügyvezetője. Korábban a Matávnet, Kirowski, Origo, Használtautó csapatait erősítette. A Magyar Reklámszövetség Elnökségének és Ügyvezetésének 2000. évtől tagja, 2006-2009 között, majd 2016-17-ben a szakmai szervezet alelnöke. Az IAB alapító elnöke 2008-2016 között, a digitális reklámköltések felmérését 1999-től vezeti, 2008-tól az IAB Hungary Adex munkacsoportjának vezetője.

Sólyom Balázs

Balázs első digitális feladata a 2000-s évek elején egy nonprofit szervezetnél, az OGC Kft-nél. Első munkahelye az Invitel volt, ahol 2009-2016 között dolgozott. A digitális divízió felépítése, és a teljes terület fejlesztése volt a fő feladata – nevéhez fűződik többek között, a céges weboldalak, webshop, és online ügyfélszolgálat fejlesztése, közösségi média bevezetése, online kommunikáció megújítása, saját attribúciós modell kialakítása. Munkáját az elmúlt években Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja szakmai díjakkal ismerték el 2017 januártól irányítja a UPC online divízióját, online igazgatóként, ahol biztosítják és felügyelik a teljes magyarországi vállalat digitális jelenlétét. 2016-tól a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést, illetve a MAKSZ digitális kurzusain is előad.

Szutor Ferenc

Szutor Ferenc 1997-2000 között az Argo Rt.-nél, illetve az Option Kft.-nél dolgozott mint webfejlesztő és projektvezető. 2000-2004 között a Netrix Internet Kft. társtulajdonosa, illetve projektmenedzsere, 2005-2010 között az Orgament Rendezvényszervező Kft. társtulajdonosa és ügyvezetője volt. 2000 óta tagja a Prím, majd az Adverticum csapatának, ahol kezdetben designerként és projektmenedzserként, később pedig az online üzletág igazgatójaként dolgozott. 2005-től kereskedelmi és ügyfélkapcsolati igazgatóként vett részt a cég életében, majd 2013-tól az Adverticum Zrt vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Budapesti Műszaki Főiskolán, illetve a Budapesti Kommunikációs Főiskolán végezte.
Picture of Lóránt Tókos

Tókos Lóránt

Lóránt szakmai karrierje az online, digitális világon belül mozog. 7 éve dolgozik a NWM Group-nál (előző név: Origo Zrt.), kezdetben lapigazgatói, utána COO, 2017-től általános vezérigazgató-helyettesi munkakörben. Ezen időszak alatt egy nagy és komplex médiaportfólióért dolgozva a legfontosabb törekvése egy belső és külső szakmai feladatok ellátására kész szakértői csapat kialakítása és vezetése. HOPPex board tagként is dolgozik, így látja az iparági kihívásokat a technológia, az adblocking, az üzleti modellek, a szabályozás és a nemzetközi szereplők térnyerése dimenziókban. Célja az IAB lehetőségeinek kiaknázása és a szakmai közösség egészére ható ügyek meghatározásában és megoldásában a párbeszéd erősítését, valamint a konszenzusra való törekvést.
Picture of Gábor Ziegler

Ziegler Gábor

A Szent István Egyetem Gyöngyösi karán, már munka mellett szerzett gazdasági mérnöki diplomát.
2000 tavasza óta az Index munkatársa, 2008 májusa óta a cég értékesítési igazgatója, illetve a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. online médiaértékesítési részlegének (CEMP Sales House) vezetője. (http://cemp.blog.hu/)
2006-2008 között a Confhotel-Net Kft. (http://c-travel.hu, http://ongo.hu) egyik ügyvezetője, 2008 óta az ETARGET felügyelő bizottságának tagja.
Nős, szabadidejében elsősorban három fia programjain jelenik meg. Hobbija a síelés és az olvasás.
IAB Hungary
1123 Budapest,
Alkotás utca 53/C, II.em
Írjon nekünk!