Elnökség

Barnóth Zoltán, elnök (GroupM)
Brindza Gábor (Madhouse)
Ihász Ingrid (MEC Interaction)
Juhász Péter Tibor (Magyar Telekom)
Kardos Gábor (Magyar Jeti)
Nagy Tamás (PHD Hungary)
Novák Péter (Hasznaltauto.hu (Schibsted Media Group))
Szutor Ferenc (Adverticum)
Turóczi András (Dentsu Aegis)
Ziegler Gábor (CEMP SH)

Picture of Zoltán Barnóth

Barnóth Zoltán, elnök

1999-ben kezdte pályafutását a PanMedia Western médiaügynökségnél, ahol 2002 végétől tervezési igazgatóként dolgozott. Később a Universal McCann-nél és az MEC-nél is tevékenykedett csoportvezetőként illetve stratégiai igazgatóként. 2009-től az MEC Interaction ügyvezetőjeként pedig a digitális cég üzleti és szakmai ügyeit irányította. Ezt követően Düsseldorfban folytatta pályáját, ahol a német MEC-nél nemzetközi és digitális tevékenységgel foglalkozott. Innen hazatért, és digitális vezetőként az Mcsoport Magyarországnál - a GroupM médiaügynökségeit tömörítő nemzetközi cégcsoport hazai vállalatánál - állt munkába, ahol elsődleges feladata a közös kereskedés és az új, innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése.

Brindza Gábor

Brindza Gábor hosszú ideig dolgozott ügynökségi oldalon. Először a Kirowski-ban kóstolt bele, milyen is az internet világa. Több mint 3 év online médiatervezés után a MediaCom nemzetközi médiaügynökségi-hálózat magyar irodája, az MCMedia következett, ahol már felelős volt az ügynökség online részlegének szakmai vezetéséért. Két év után elhagyta az ügynökségi szférát, és egy mobilhirdetési-hálózat létrehozásába kezdett. Madhouse néven létre is jött ez a network, ahol mostanra számos mobilkampányt bonyolítottak le.

Ihász Ingrid

Ihász Ingrid 2005 decemberében kezdte online médiás munkásságát a kirowskinál, majd 2006 szeptemberében a Mirai Interactive-hoz (később Arcus Media) igazolt át. Az Arcus Mediánál 2009 februárjától média csoportvezetőként dolgozott.
2010 februárja óta az Index médiaértékesítéssel foglalkozó divíziójánál, a CEMP Sales House-nál tevékenykedett. 2012 szeptemberéig az értékesítéstámogatással foglalkozó egységet vezette, azután pedig elemzési és tréning vezetőként folytatta munkáját. Elsősorban belső és külső digitális szakmai képzéssel, kutatásokkal és elemzésekkel, ill. B2B kommunikációval foglalkozott.
2014 júniusától az MEC Interaction digitális ügynökséget irányítja, így hozzá tartozik a digitális stratégia és tervezés, a keresőmarketing, a performance marketing, a kampánymenedzsment, a Liquid névre hallgató tartalomelőállító és a Data and Technology nevű adatkezelő és elemző részleg munkájának vezetése és összehangolása.
Az egyik legrégebbi és legismertebb hazai szakmai blog, a rabbitblog.hu szerzője.

Juhász Péter Tibor

A Telekom marketing kommunikációs vezetőjeként a lakosságnak szóló kampányokért és stratégiáért felel 2014 óta. Korábban a Procter & Gamble közép-európai központjában töltöt be különböző pozíciókat. Kezdetben kereslet-előrejelzőként majd brand managerként dolgozott. Később a kommunikáció felé fordult, és a kommunikáció tervező, majd a digitális csapatot vezette a 9 országos központban. A Telekom és PG között egy évet GYES-en volt a nagyobbik gyermekével.

Kardos Gábor

Kardos Gábor az ELTE Radnóti gimnáziumában és a pennsylvaniai Haverford Schoolban végezte középiskolai tanulmányait, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen Vezetés és szervezés szakon szerzett diplomát. 2003-ban ösztöndíjjal az Universiteit Maastricht hallgatója volt Strategic Management szakon.
Pályafutását diákként a Magyar Televíziónál kezdte társ-műsorvezetőként, majd 2 évig sajtófigyelőként dolgozott. 2000-től foglalkozik az online médiával hivatásszerűen: az Index.hu-nál eleinte projektmenedzseri, 2001 végétől lapigazgatói feladatokat látott el, több válsághullámon és tulajdonosváltáson keresztül.
2007-től már ügyvezetőként irányította az operatív munkát az Index, a kapcsolódó kiadványok és a közösségi szolgáltatások (Inda, Blog.hu) területén. Ezzel párhuzamosan 2006-tól a CEMP Zrt. Üzletfejlesztési igazgatója lett, valamint 2007-től az ETARGET SE igazgatósági tagja, 2010 januárjától elnöke. A magyar IAB megalakulásától 2 éven át a Médiaszekció vezetője volt.
2012 januárjától a Ringier digitális üzletágának igazgatója.
Picture of Péter Novák

Novák Péter

Péter 19 éve foglalkozik digitális marketinggel és médiával, szakdolgozatát a Közgázon 1996-ban e témában írta. A Matávnál reklámozói, majd a MatávNetnél szerzett médiaértékesítési tapasztalatok után 2000-ban csatlakozott a Kirowski csapatához, melynek 2006-tól kezdődően az ügyvezetője volt. 2010 márciusától két évig az Origo általános vezérigazgató-helyettese.
Jelenleg a Schibsted Media Group tulajdonában lévő Használtautó Kft (használtautó.hu) ügyvezetője.
A Magyar Reklámszövetség Internet Tagozatát 1999-ben alapította, 2000-től a Reklámszövetség Elnökségének és Ügyvezetésének tagja, 2006-2009 között a szakmai szervezet alelnöke.
Az IAB Hungary 2008-as megalapításától 2016-ig a szakmai szervezet elnöke.

Nagy Tamás

Nagy Tamás 2014. óta tölti be a PHD Hungary médiaügynökség ügyvezető igazgatói pozícióját. A szakember 2002-ben csatlakozott az OMNICOM csoporthoz, ahol hat évig kutatás-fejlesztési területen dolgozott, majd Pepsi médiatervezési, a későbbiekben pedig a Vodafone média- és stratégiai tervezési feladatait látta el az OMD-ben.
Ezt követően két éven keresztül Millward Brown Hungary Target Group Index (TGI) divíziójának munkatársa, majd üzleti vezetője. A piackutatási oldalon tett kitérő után, visszatérve az OMNICOM Media Group-hoz, kutatási igazgatóként az ügynökségcsoport teljes kutatási tevékenységért felelt 2011 és 2014 között.
Tanulmányai során a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi karán közgazdász, a University of Lincoln egyetemen Business Administration, az ELTE-n pedig szociológia szakon szerzett diplomát.

Szutor Ferenc

Szutor Ferenc 1997-2000 között az Argo Rt.-nél, illetve az Option Kft.-nél dolgozott mint webfejlesztő és projektvezető. 2000-2004 között a Netrix Internet Kft. társtulajdonosa, illetve projektmenedzsere, 2005-2010 között az Orgament Rendezvényszervező Kft. társtulajdonosa és ügyvezetője volt. 2000 óta tagja a Prím, majd az Adverticum csapatának, ahol kezdetben designerként és projektmenedzserként, később pedig az online üzletág igazgatójaként dolgozott. 2005-től kereskedelmi és ügyfélkapcsolati igazgatóként vett részt a cég életében, majd 2013-tól az Adverticum Zrt vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Budapesti Műszaki Főiskolán, illetve a Budapesti Kommunikációs Főiskolán végezte.

Turóczi András

András azon kevesek egyike volt a 90-es évek végén, aki már a felsőoktatásban eldöntötte, hogy az akkor még gyerekcipőben járó online marketinggel szeretne foglalkozni. Így került a Külkereskedelmi Főiskola Marketing Kommunikáció szakirányának elvégzése után a Kirowskihoz 2001-ben. Itt szinte a kezdetektől részt vett a digitális média üzletág felépítésében és 2007-től annak vezetőjeként dolgozott média igazgatói pozícióban. 2012-től csoportszintű feladatokat kapott, az Aegis Media teljes hazai digitális tevékenységének irányításáért felel.
Rendszeres előadó a Budapesti Gazdasági Főiskolán, szabadidejében szépirodalmat olvas és megrögzött NBA rajongó.
Picture of Gábor Ziegler

Ziegler Gábor

A Szent István Egyetem Gyöngyösi karán, már munka mellett szerzett gazdasági mérnöki diplomát.
2000 tavasza óta az Index munkatársa, 2008 májusa óta a cég értékesítési igazgatója, illetve az Indexet is tulajdonló Közép Európai Média és Kiadó Zrt. online médiaértékesítési részlegének (CEMP Sales House) vezetője. (http://cemp.blog.hu/)
2006-2008 között a Confhotel-Net Kft. (http://c-travel.hu, http://ongo.hu) egyik ügyvezetője, 2008 óta az ETARGET felügyelő bizottságának tagja.
Nős, szabadidejében elsősorban három fia programjain jelenik meg. Hobbija a síelés és az olvasás.
IAB Hungary
1123 Budapest,
Alkotás utca 53/C, II.em
Írjon nekünk!